יום רביעי, 13 באוגוסט 2014

ינוקא שירותים חינוכיים

חברת ינוקא נוסדה מתוך אמונה שניתן ואף ראוי להעשיר את עולם הילדים. חברת ינוקא מתמחה בכול מה שנוגע להפקת סדנאות לילדים, המצאת אטרקציות לילדים, חגיגת יום הולדת, בניית ימי קייטנה מהנים, גיבוש תכניות העשרה עבור סייעות ומפעילים, וארגון הפעלות ייחודיות עבור ילדי ועדי עובדים.

החברה מקפידה על הטמעת יצירתיות, התאמת התכנים באופן אישי והשקעה גדולה בכול הפרטים הקטנים. מדובר על מקצועיות, יצירתיות, דינאמיות, עמידה בהתחייבויות, כאשר המוטו שמניע את הכרכרה הוא לפני ואחרי הכול אהבה לעשייה ואמונה שילדים צרכים לקבל את הכלים הטובים ביותר.

אמונה לצד השקעה
את ינוקא מובילים אנשי מקצוע שהתנסו עם הכשרת גננות. מעבר לניסיון ולמקצועיות, מדובר על צוות אשר מחויב בכול ליבו לתהליך ופונה לעשייה זו, ולעבודה עם גננות, מתוך אמונה שילדים הם אוצרות קטנים שזכאים לטיפול נכון על מנת שהם יממשו את עצמם באופן הטוב ביותר. על כן מגוון הפעילויות שהם בונים ומעבירים כוללים גם התייחסות לערכים חינוכיים, שימוש ניכר בדמיון ובכלי היצירתיות שטמון בכול אחד ואחד מאתנו.

בנוסף יש דגש על חידוש הסדנאות, כך שלא ייווצר מצב של חזרה, אלא בכול פעילות יהיה טעם של ריגוש והתלהבות.

שירות משלים
חברת ינוקא מציעה שירות משלים בכול הנוגע להעברת סדנאות ולהעברת ימי עיון והשתלמויות.

על כן ניתן למצוא אצלם התייחסות מבניית סדנאות מדע ובניית  סיפור מסגרת עבור  פעילות מדע,  ועד אספקת קיטים חינוכיים וחוויתם המותאמים באופן מושלם עבור כל סדנה וסדנה.

בהתאם הם גם מעבירים סדנאות משלימות לטובת הכשרת גננות, כך שהם נמצאים בכול שלב ושלב, מהנגשת הכלים החינוכיים לאנשי המקצוע ועד ליווי צמוד של הילדים במגוון הפעילויות השונות.

צוות
את הצוות המדהים של ינוקא מובילים מדריכים בוגרים, בעלי ניסיון רב בטריטוריות הילדים.

אנשים עם חזון, אמונה במהות העשייה, ועם אהבה גדולה לתחום.

רק כך ניתן להוציא פעם אחר פעם אטרקציות ייחודיות, סיפורי מסגרת מותאמים, הפעלות מהנות לימי הולדת והכי חשוב אינספור ילדים ואנשי מקצוע מרוצים.


אילנה בר וזהבית מדהלה עומדות בראש החברה ושואפות כל הזמן להישאר צמודות ליצירתיות, לערכיים, ולחדשנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה