יום שישי, 21 במרץ 2014

משחקי חברה לפעילות בחוץ

משחקי חברה לפעילות בחוץ - מתאים במיוחד ליום הולדת ספורטיבי  אתגרי
אין כמו משחקי חברה בחוץ להוצאת אנרגיה, מגוון הציוד והתפאורה שקיים שם הוא בלתי נדלה ומאפשר הרבה יצירתיות ואלתור מהמשתתפים. מצד שני, מאותן הסיבות משחק בחוץ דורש הכנה רבה, סיור מקדים, נהלי בטיחות חד משמעיים ומוכנות להפתעות למנחה. בתנאי שטח חשוב כמובן להתייחס למזג האוויר .
  • מרוצים מוגבלים: למשל: מרוץ תוך כדי קפיצה בדלגיות, מרוץ כשהרגליים בשקים או שקיות זבל, מרוץ עם כוס מים, מרוץ עם נר דולק, עם כפית בה ביצה, בקפיצות צפרדע, וכו'.
  • מרוצי כרכרות: תחרויות ריצה בין זוגות, למשל: מרוץ מריצות בוא מתחרים שני זוגות, כשאחד מכל זוג אוחז ברגלי חברו ורץ איתו כמריצה, מרוץ שק קמח בו אחד מבני הזוג מרים את חברו על גבו וכו'.
  • מרוצי שליחים: תחרויות ריצה בין קבוצות, כאשר חפץ מועבר בין מתמודד למתמודד, בחירת החפץ, אופן נשיאתו והעברתו היא אשר תיצור את המורכבות והעניין. החפץ יכול להיות כובע ליצן או ספר על הראש, תפוח המועבר מפה לפה, מקל כמו באולימפיאדה וכו'.
  • מרוצי מכשולים: משחקי חברה מוכרים ואהובים המשלבים אלמנטים מאתגרים למסלול, למשל: סלע, גשר, עץ, כאשר משתתף אחד משמש כסלע (כריעה נמוכה), משתתף שני משמש כגשר (עומד בפישוק רחב) ומשתתף שלישי משמש כעץ (עמד כשידיו מונפות לצדדים. על חברי הקבוצה לעבור כולם מעל הסלע, מתחת לגשר ולרוץ מסביב לעץ פעמיים. מכשולים אמתיים כגון גשר, ביצת מים, סולם חבלים או מכשולים מאולתרים כגון כסאות בשורה, שולחנות למערה, קורה בין תמוכות וכן הלאה.
  • משיכת חבל: מתיחת חבל בין שתי קבוצות, כל קבוצה אמורה למשוך את החבל לצד שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה